Bladudvalg. ÅRSBERETNING 2009.

Vi har – næsten som sædvanligt – underskud i bladudvalget. Men det skulle gerne være sidste år.

Vi har skiftet trykkeri. Vi får nu trykket hos Holsted Tryk, og det koster næsten kun det halve.  Vi får en god besparelse allerede der. Desuden har vi en god annonceindtægt i 2010.  Vi har 1 annoncør mindre, men til gengæld har vi tegnet  ½ side mere med farver og én har tegnet 1 hel side i stedet for ¼ side f.eks. Så slutresultatet bliver faktisk, at vi har større indtægt end sidste år.

Man siger at pris og kvalitet følges ad. Det er rigtigt. Bladet i 2010 er ikke helt samme kvalitet som før, men bladet omdeles gratis, så ud fra det har vi sammen med hovedbestyrelsen valgt, at sådan må det være.

Jeg tror, vi kan få et godt samarbejde med Holsted Tryk. De er villige til at hjælpe – også uden at kasseapparatet tikker.

Desuden har jeg fået en medredaktør – Susanne Alexandersen. Velkommen Susanne. Susanne går på med krum hals. Hun stod for marts nummeret. Det er jo dejligt. Det giver mere frihed.

Vi har talt om at lave blad hver anden gang ca. – men ellers efter vores indbyrdes aftale.

Derfor er det VIGTIGT, at I sender til begge mail adresser når I sender stof til bladet.

Bladudvalget

Ingrid Roed